Náplň práce:
-
Komplexní péče o stávající klientelu a s tím související pracovní povinnosti:
- vyřizování veškerých požadavků a žádostí klienta e-mailovou, telefonickou formou či osobní návštěvou
- vyřizování objednávek
- zavádění nových výrobků v informačním systému
- dodržování principů řízení zásob
- odpovědnost za paletové hospodářství a administraci zákaznických reklamací u přidělených zákazníků
- administrace a archivace dokumentů dle nastaveného systému
Požadujeme:
- SŠ se zaměřením na ekonomii, obchod nebo management výhodou
- Velmi dobrá znalost práce s MS Office (Outlook, Excel), znalost IS SAP výhodou
- Znalost německého jazyka na komunikativní úrovni
- Řidičský průkaz skupiny B
- Pozitivní přístup a velmi dobré komunikační schopnosti
- Schopnost identifikovat potřeby zákazníka, vytvořit pozitivní prostředí pro rozvoj obchodních vztahů
- Logické myšlení, všeobecný rozhled, loajalita
- Praxe v obchodní činnosti, praxe ve výrobní společnosti výhodou
Nabízíme:
- Práci na hlavní pracovní poměr
- Zázemí stabilní společnosti
- Zajímavou a různorodou práci v přátelském kolektivu
- Odpovídající mzdové ohodnocení
- Příspěvek na stravování
- Možnost home office po zapracování
- Free days po odpracovaném půl roce
- Akce pro zaměstnance
Pracoviště: Býšť (10 km z Hradce Králové, 15 km z Pardubic)
Nástup na tuto pozici : dle dohody
Životopisy zasílejte e-mailem na adresu personalistika@unipap.cz.
Zasláním Vašeho životopisu do společnosti UNIPAP a.s. dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních dat a jejich uchování v personální databázi společnosti, za účelem získání zaměstnání po dobu do odvolání Vašeho souhlasu.