Referent/ka nákupu

Náplň práce:

  • Administrativní práce v informačním systému SAP, zpracování nákupních objednávek na suroviny, materiál pro výrobu i obchodované položky, správa informací o dodavatelích a dodávaných komoditách
  • Denní aktivní komunikace s dodavateli, řešení termínů dodání, dodací spolehlivosti, reklamací a zpracování podkladů do firemního informačního systému SAP
  • Spolupráce na aktivním vyhledávání nových dodavatelů, zpracování podkladů pro hodnocení dodavatelů, zajišťování vzorků a technických listů
  • Spolupráce se všemi složkami firmy, zejména s operativní sekcí firmy

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání
  • Velmi dobrá znalost MS Office (Outlook, Excel)
  • Znalost anglického jazyka slovem a písmem výhodou
  • Řidičský průkaz skupiny B, zkušenost s řízením osobního vozidla
  • Znalost práce v systému SAP, praxe v nákupní pozici v obalářském průmyslu resp. znalost trhu s papírem a obalovým materiálem výhodou
  • Samostatnost, odpovědnost, flexibilita, pečlivost, morální bezúhonnost
  • Komunikační dovednosti
  • Schopnost asertivně a efektivně spravovat nákupní agendu a projekty
  • Odpovědnost a spolehlivost

Nabízíme:

  • Práci na hlavní pracovní poměr
  • Zázemí stabilní společnosti 
  • Zajímavou a různorodou práci v dobrém kolektivu
  • Odpovídající mzdové ohodnocení
  • Služební mobilní telefon
  • Možnost práce na home office
  • Příspěvek na stravování
  • Akce pro zaměstnance

 

Pracoviště: Býšť (10 km z Hradce Králové, 15 km z Pardubic)

Datum nástupu na tuto pozici možný ihned.

Zasláním Vašeho životopisu do společnosti UNIPAP a.s. dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních dat a jejich uchování v personální databázi společnosti, za účelem získání zaměstnání po dobu do odvolání Vašeho souhlasu.